GENDER EQUALITY PLAN

Manager de comunicare

Cerințe obligatorii:

  • Studii superioare finalizate;
  • Experiență profesională în cel puțin unul dintre următoarele domenii:
    • management de proiect;
    • management etnic;
    • managementul resurselor umane;
    • achiziții publice.

Responsabilități principale:

  • Coordonarea activităților de comunicare și diseminare din cadrul proiectului;
  • Elaborarea și implementarea strategiei de comunicare;
  • Asigurarea vizibilității proiectului, în conformitate cu cerințele finanțatorului;
  • Organizarea de evenimente publice, campanii de informare și promovare.

Documente necesare:

  • Curriculum Vitae (format Europass – preferabil);
  • Copie după diploma de studii superioare;
  • Documente justificative privind experiența profesională (adeverințe, recomandări, contracte de muncă etc.);
  • Copie act identitate.

Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

Asociația îşi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi.